Tijdschrift voor Marketing

Tijdschrift voor Marketing

Opdrachtgever sinds lang: AdformatieGroep, voorheen uitgeverij Kluwer, nu in handen van Sijthoff Media Groep. Ik schreef voor Adformatie, Communicatie, MarketingRSLT en uiteraard Tijdschrift voor Marketing.

Sinds begin 2014 veelal de coverinterviews. Uit de lange lijst: Floris van Bommel (Van Bommel), Almar Holtz (2theloo), Thecla Schaeffer (G-star), Joris Merks (Google), Jeroen Verkroost (Microsoft), Frenkel Denie (Campina), Ludo Voorn (PostNL).

Daarnaast schreef ik verschillende artikelen over privacy, (big) data, automated marketing en andere ontwikkelingen op het snijvlak van digitalisering, technologie en de consequenties daarvan voor ons zakelijke en persoonlijke leven.

Helaas staan de artikelen van Tijdschrift voor Marketing veelal achter een betaalmuur. Daarom van de laatste categorie een greep uit wat ik schreef met een good old pdfje eraan.

 

Vaardigheden

Gepubliceerd op

10 april 2015